beautiful Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en nydelig diamantring, som jeg vurderer og selge...grunnen er at det gikk litt fort i svingene da jeg kjøpte den og jeg ser nå at den ikke passer hånden min dessverre...Prislappen står på, den kostet 4800,- men jeg selger den til en god pris hvis noen er interessert! Gi meg en tilbakemeld. og jeg kan evnt. sende bilde på mail:)
loppelaura Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hmmmm.... jaså.... tror nok du kan levere den tilbake til gullsmeden jeg, å få samme summen tilbake eller få tilgode lapp jenta mi!!!!!
Amanda- Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 hehe... elsker diamanter.. MEN.. litt dyr for meg nå... hehe....
beautiful Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Får ikke levert den tilbake uten byttelapp dessverre....ellers så hadde jeg selvfølgelig gjort det..
loppelaura Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Skjekk litt innen kjøpsloven så tror jeg nok du får levert den tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå