Gå til innhold

Den første "hodefotingen" :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tegna jenta mi sin første "hodefoting". Ho e 2 år og 10 mnd. Nå er jeg ei bra stolt mor! He-he.

 

Så en gang et program på tv der en gullsmed laget smykker som ble helt lik barnetegninger.

Noen som vet om dette kan gjøres flere plasser i landet? Vi bor i Bodø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Prøvde google litt for deg og fant to adresser ihvertfall..

 

barnestrek.no (så ikke ut til å ha nettbutikk og var ikke nrd for tr.heim)

barnas-smykkedesign.no (der kan du sende tegninger)

 

Ble litt nysgjerrig på deg jeg. Er du fra Bodø, eller innflyttet? Er fra Bodø selv nemlig, og ifølge profilen din er vi like gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...