Gå til innhold

IKM rundt 2 nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere å teste? jeg har veldig lyst, men tror det er litt for tidlig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også IKM rundt 2 nov... veeeldig lyst å teste,men skal vente noen dager tror jeg.

Skrevet

Det er nesten heeelt umulig å vente, så spent, men har hatt lite symtomer, bare tissa mer enn vanelig....hvordan er det med deg?hatt symtomer?

Skrevet

Jeg har også det. Tester torsdag. Hva med dere? =)

Skrevet

Lyst å test nå jeg.....hehe.....men venter til torsdag, blir veeldig speenende:)

Skrevet

Symptomer??Innbilninger kanskje:) hehe... har kjent litt murringer i magen,ofte på do å tisser...ømme brystvorter???vet ikke om det gjelder.... vondt i korsryggen...

Speeent,men egentlig ganske sikkert at testen blir negativ. Er i 2pp nå...så kan vel kanskje ikke forvente noe enda:(

Skrevet

Jeg er også i 2pp.......men det høres ut som "gode" symptomer du har da, kanskje er du gravid!!!!! Ømme brystvorter er jo et HELT klart tegn på graviditet.....:) For noen sitter spiren i 2 pp, høres kanskje ut som om det vil gjøre det for deg og, visst det ikke er innbildning da...hehe... Jeg går også ofte på do å tisser denne perioden, spent....gleder meg til å teste til uka!!!!!

Skrevet

Ja,det blir spennende neste uke...torsdag eller fredag:)

Skrevet

ikm lørdag 3 nov...tenker å teste 6 nov kanskje? Eller enda nærmere helgen 9 nov..hmm...ingen symptomer...litt magevondt, kjennes litt som d står litt på spreng nedentil i små, korte perioder, føler meg tom...huff så sent tiden går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...