Gå til innhold

bare et soverom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bor i leilighet med bare 1 soverom?? Hvordan løser dere det med soving og baby??

Bare lurer....

Vi bor litt trangt , og synes det kan være en utfordring.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

vi bodde i leilighet med bare ett soverom da vi fikk nr1. han var mye våken om natten de første mnd'ene. etter mye fram og tilbake fant vi ut at han roet seg best i vognen sin. så vi tok den inn i stuen og så sov en på sofaen og en på soverommet. og så byttet vi på det.

etterhvert fikk vi leggerutine og han sov på soverommet sammen med oss. det gikk helt fint, det! :)

håper dere finner ut av det. lykke til. :)

Skrevet

Vi har bare ett soverom og det går kjempefint :) Det anbefales jo uansett å sove på samme rom som babyen den første tiden pga risiko for krybbedød (oppfatter signaler og kan følge med bedre etc.). Jeg synes det er kjempe greit å kunne høre babylyder når jeg våkner om natta, dessuten er det greiere med nattamminga også, når senga hennes er i samme rom som vår.

Skrevet

Vi bor trangt vi også for en periode mens vi bygger hus, og sover på samme rommet alle fire (oss to og storebror på 2 1/2 og babis på tre måneder). Det går veldig fint, men jeg tror redningen er at vi vet at det ikke er for alltid, at vi får mer plass etter hvert, og at vi (jeg og pappaen) har en veldig bred seng (2 m) slik at vi tåler all verdens besøk. Barna har hver sin seng, og eldstemann har god rutine på å sove i egen seng, mens minsten henger litt på meg... Det er egentlig veldig koselig - sovner til pusten til barna og synes det er veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...