Håperpåønskebaby Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Og hva er deres nåværende situsasjon?
Marie*23 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hej. Har planer om å kanskje begynne prøvingen rundt den tid. Mellom et halvt år til ett år fra nå. Vi flytter inn i ny leilighet til jul, og jeg mangler jobb. Skal prøve å skaffe meg fast jobb før vi begynner å prøve. Er ferdig utdannet. Ble selv 20 år i år, og sambo er 22. Vi har begge lyst på barn, og blre fort enige om å begynne prøvingen til neste år.
Håperpåønskebaby Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Vi giftet oss nå i sommer som var, og holder på å bygge hus som skal være ferdig i juli. Min manns helsetilstand og det at jeg er lærling er tingene som holder oss igjen.. Så dersom jeg har fått meg fast jobb når vi flytter inn i huset, så blir det prøving på oss! Elsker barn begge to... Men jeg liker de aller minste best, og mannen min synes det virker mest spennende når de begynner å bli 1 år og oppover
DolphinGirl Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, kanskje ) Situasjonen er at samboer er mest babysyk, vi jobber mye, og venter på å kjøpe større hus. Og venter på at jeg som selvstendig næringsdrivende skal slippe en dyr forsikring for å få fødselspenger og det skjer etter 1.juli ifølge Karita Bekkemellem.
*snartklar* Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Vi starter nok prøvingen på det tidspunktet...jeg er 23 år og ferdig utdannet sykepleier til sommeren...satser på å få meg jobb til sommeren, men regner ikke med å få fast jobb med en gang...hvertfall ikke 100%. Samboer er 26 og har god jobb...fra før har vi en datter på 7...hun har veldig lyst på søsken nå
lab79 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Vi kommer nok til å begynne prøvinga omtrent på det tidspunktet (om jeg klarer å vente så lenge...) Han er klar nå, men jeg synes det er nok akkurat nå med en valp på 5 mnd og en unge på 18 mnd. I tillegg til opp-pussing og planleggling av bryllup. Vi gifter oss i Juni 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå