Gå til innhold

Jobbklubb...

stolt mamma tell mine to gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært på såkalt jobbklubb gjennom nav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, makan til sløsing med tid... folk tok det ikke seriøst i det hele tatt.

deriblandt meg, men var der av tvang, hadde en liten heme på 3mnd, og ingen planer om å jobbe igjenn så fort.

de plages vist med en del gjengangere.

Men såklart, kan hende dette var en "uheldig" gruppe. men du må nok stå litt på for å få noe ut av det

Skrevet

Problemet er at jeg aldeles ikke har lyst til dette da jeg ser det som meget bortkastet tid. Er tilkallingsvikar i barnehage og har allerede masse jobb disse aktuelle ukene, kommer til å tape masse penger...

Skrevet

jeg har vært! Opplegget der jeg var var bra, men måten NAV behandler en på ødelegger en del av motivasjonen.... Jeg hadde jo meldt meg på kurset, men fikk ikke noe info før to dager etter att kurset hadde begynt. Litt kjipt å komme etter alle andre- spess når en ikke har fått beskjed og da ikke har "tilvent" lillegull litt i forkant. Regnet med at NAv var litt mer profesjonelle og sendte litt info iallefall en uke i forkant, slik en kan planlegge litt.

Opplegget var at vi bl.a skulle lage liste over kjempemange firma som vi kan/ vil jobbe hos- og sende ut åpne søknader til dem. 30 pr uke skulle vi produsere. Så det sier jo seg selv at div bedrifter var dritt lei av slike søknader;-/

Jeg valgte heller å gå rundt med desse søknadene og møte de face to face. Da slipper en å ringe i etterkant å mase om de har fått den og om de vil møte deg....

Jeg fikk meg ikke jobb ved hjelp av dette, men kanskje andre gjorde...En må også registrere seg i alle mulige jobbsøker databaser, vikarbyråer osv. Jeg fikk fast jobb etter 3 mnd vikar heldigvis...

Ikke dumt å få med seg- en får intervju trening og div, men skjønner godt at du er skeptisk.

Lykke til iallefall!

Skrevet

Jeg har..

Det var egentlig bare bortkastet tid .. Alle satt på nettet å "kåla" de timene man måtte være der..

Jeg fikk meg jobb , men det var pga en søknad jeg hadde levert 3 mnd FØR ..

Skrevet

Kan se poenget med det hvis man har gått hjemme lenge uten jobb. Men jeg er jo på jobb 3-4 dager hver uke, så ser ikke helt poenget med å være der da. Jeg vil kun jobbe i barnehage, og faste jobber henger ikke på trær her, men har som sagt mye vikarjobbing. Så vil jo mye heller på jobb enn på dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...