Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Sitter her og skal bestille litt på nettet og riktig gjøre meg klar til å prøve på barn i desember:) Ser det er litt sånn forskjellig å velge mellom og lurer på om dere har hørt noe om det er noen forskjell på tester vedrørende evt. kvalitet på digitale/ staver eller strimler.....??? Vil jo ha det beste og sikreste ettersom håper på treff fra første stund selv om det skal godt gjøres:)
Nummer tre <3 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 clear blue digital er veldig bra.. men har ikke så mye negativt å si om de billige testene heller egentlig.. av el-tester har jeg bare brukt quick respons fra apoteket, men siden jeg ikke har så lang erfaring så vet jeg ikke om de er superbra eller ikke.. har ikke noe negativt å si om de ihvertfall...
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 ok:) Jeg har bestilt en pakke med el-strimmel tester og med noen strimmel graviditetstester på billigetester.no Kommer sikkert til å bestille noen digitale og for å være helt sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå