Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Gutten min på to år forventer at jeg skal sitte inne hos ham til han sovner, og får fullstendig panikk visst jeg går ut. Han sover i køyseng m bror på 6 år, så er jo ikke alene. Når pappa legger ham skriker han etter mamma, men respekterer pappa og blir liggende i senga til han sovner( gråtende selvf) Synes fryktelig synd på ham, men har baby på 4 mndr som også skal legges samtidig.Vil så gjerne klare det uten for mye skrik og tårer. Takk for alle råd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Min gutt har også hatt en slik periode - den kommer og går her i huset. Her hjalp det at jeg hadde litt alenetid med gutten før leggetid. Da snakker vi kanskje litt om hvor god og varm sengen hans er, og om hvor flink gutt han er som legger seg så fint. Det blir allikevel litt sutring når han må være på rommet alene. Da forteller jeg han at han jeg skal passe godt på han fra stuen. Det godtar han, men sjekker gjerne om jeg virkelig er i stuen. Det får han lov til. Jeg sender han i seng og gjentar meg selv at jeg passer godt på. Noen ganger må vi ha døren oppe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå