3 blå Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har valgt mitt fordi jeg venter i en våken drøm på drømmemannen min som jeg vet jeg vil ha. Jeg tror han vil ha meg også, men så altfor mye som må ordnes og fikses først... Du e ei uro i mitt sinn eg aldri kan bli kvitt. Hvis du vil gi meg dagen din så får du livet mitt. For alt me har e her og nå og tiå renne som ein strøm. Eg ser dagar komma og dagar gå mens eg vente i ein våken drøm.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 mitt nick kommer av at jeg later som jeg er mor til gunnar i ICA reklamen :-)
Libido- Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har hatt det siden jeg var 14 og begynte å henge på IRC. hehe. Var Silja som fant det på =)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 elsket serien havets datter,og føler meg til tider som henne..=)
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 mitt nick er ikke så speielt for noen ,men for meg. jeg heter da lene, derfor jeg har lene i det, og mamman til gullguttan, er litt spesielt for meg, med tanke på at eg bare har et barn,. her. for storebror er en engel, men vil ikke glemme han fordet. er jo mamma til 2, uansett, har født to barn så liker å ha dem begge med meg
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jiter er halve navnet til mannen min og meg. Jiterbebis blir jo da gutten vår og tøffere enn toget kommer av at han hadde en kjempe tøff start på livet,men klarte seg:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Nja... Det er nå meg da. Og min sønn som hogget sge fast og suget all livskraften ut av meg i 10 lange måneder. Og så etterpå fikk han hoggtenner. Og nå er han bare min lille vampyr:) + at jeg liker vampyrer og vi hadde lyst å kalle ham Vlad, he he.
Tommage♀♂ Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Historien min er at jeg hadde barnihelemagen, så ble den plutselig tom
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Så fint et dikt da! Mamma var med bestemor i fjøset når hun var 2 år. Der hadde kalven snudd seg i båsen, og mamma utbrøt: "Lisse umma nudde atte jam!" (Lille kua snudde att-fram). Slager i familien, og arvingen ble jo fort døpt Lisse Umma når det viste seg at han var et puppedyr av dimensjoner.
cherry coke Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg drakk alvorlige mengder Cherry Coke da jeg var i New York. Satt ofte på en gammeldags "diner" og drakk cherry coke og spiste pai=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Nei. Ikke annet at hadde det ikke vært for Vålerenga ville jeg ikke vært her (på dib) Ble med typen min på Vålerenga-kamp, og ble frelst og lign. Etterhvert viste det seg at han ikke var så snill, og en snill og god mann dukket opp. Som ble faren til Daniel. Hadde det ikke vært for den eksen som tok me en trønder på Enga-kamp ville ikke problemene startet som de gjorde. Dessuten elsker jeg Vålerenga av hele mitt hjerte. 12 er Klanen. Altså, spiller nr 12. Dvs, Klanen har drakt nr 12. Det er elleve spillere på banen, Klanen er den tolvte. Dessuten har jeg bursdag den 12. Daniel er.. sønnen min! LIker gjerne å tro at det er favorittspilleren min på Enga åsså hiihi:) (Daniel Fredheim Holm) =)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Sauen: jeg har krøller og har alltid blitt kalt sauen frøken blomkål: mamma pleide å kalle meg det når jeg var liten. sammen er vi får - i - kål.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Nåja, jeg hadde palmesus med lillebror i magen, men fikk beskjed av Monajenten om og bytte til "på" magen når han ble født. Palmesus er det en kompis av meg som har gitt meg )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 het tinkerbelle før, og det fordi jeg liker alt som har med tinkerbelle å gjøre... så var det noen her inne som sa at jeg burde hete stinkerbelle fordi jeg var så ekkel..og vel, da ble det
SunRoad. Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Noe så enkelt som SunRoad= Solveig, altså...navnet mitt =)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Egentlig er det en skrivefeil i mitt; Frk. står det, men egentlig er jeg en fru:) Ja, jeg er skikkelig frustrert, og av og til kjennest det ut som om jeg har mer enn tre barn...myyyye mer. Ok, kombinasjonen frustrasjon og tre små barn, det blir en eksplosjon:)Og hjemme hos oss er det veldig kaotisk til tider.
Neijasså... Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 Tja, ganske kjedelig historie, egentlig. Jeg er glad i lengdeløp på skøyter og i byen Alma Ata (nå Almaty) i Kasakstan ligger en legendarisk lengdeløpsbane...
MissAntrop Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 En kollega begynte å kalle meg Magica fra Tryll for en del år siden pga likhet - både i sinn og skinn. Stavemåten endret jeg til Magicka etter termen "magick" fra Aleister Crowley. Rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå