Gå til innhold

Dilemma...

Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i venninna mi.. Hun var her for noen dager siden og overnattet, vi rota og nå savner jeg henne noe innmari. Vil bare at hun skal være her hele tida..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig da!

Men du, si det til henne, den som intet våger; intet vinner!

Skrevet

Hun vet at jeg liker henne, men vet kanskje ikke hvor godt, hun bor ca 8 timer unna meg for tida.. Kommer til å bli der i 3-4 år til..

Dilemmaet er vel at det er bare mine nærmeste venner som vet at jeg liker jenter også.. Jeg er livredd for masse negative reaksjoner, vet ikke om jeg orker det nå..

Skrevet

Negative reaksjoner er oppskrytt. Det er forsåvidt avstandsforhold også, men den som intet våger, intet vinner.

Skrevet

On the bright side: hun liker deg og. Hvis ikke hadde hun ikke kommet på besøk, og slettes ikke rota med deg.

Akkurat den delen med å stå frem som det ene eller det andre har jeg svært liten erfaring med, men tør tippe på at man ikke blir lykkelig av å ikke si noe. Så da blir det jo mer et spørsmål om timing. Det går jo uansett ann å utforske følelsene til henne uten å gå offentlig ut å proklamere noe som helst, så vil kanskje det med resten av verden komme etter hvert som forholdet blir sterkere.

Sier bare lykke til jeg, deilig følelse å ha i kroppen!

Skrevet

Jeg vil aldri klare et avstandsforhold.. Altfor mye savn... men jeg tror snart jeg skal være åpen med det.. Herregud så pyse jeg føler meg:p

Skrevet

Ja det føles veldig bra, men samtidig er jeg så redd for å gjøre noe feil.. Jeg vet hva jeg vil, men hun bor såpass langt unna at det går ikke. Jg får se hva som skjer.. Jeg vil helst vise helst bare vise henne frem og gå ute å leie henne.. Være sammen med henne hele tiden..

Skrevet

Nei, i lengden funker det neppe. Men det kunne jo tenkes en av dere kunne være mobil om det virkelig var noe der.

As for å holde kjeft om hvilke(t) kjønn man foretrekker, så har alle jeg kjenner som var nervøse for å ikke gjøre det konkludert med at det var langt mindre skummelt å la være enn de hadde trodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...