Fruen i huset Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Stemmer ringtesten på dere som vet kjønn? Eller dere som har fått før...?
snart mor til 3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 ååh..har jeg helt glemt av at det er noe osm heter...hehe.. hvordan funker det??
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Henger meg på her, det skulle gjerne jeg ha vist også!!
Fruen i huset Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe... Du tar en gullring i et hårstrå og holder helt stille over magen. Begynner den å pendle er det gutt, går den i sirkel er det jente. Jeg har prøvd flere ganger og får gutt hver gang, men har ikke vært på ul. enda ... Er litt tvilende til om jeg skal tro på det, men samtidig må det jo være NOE i det, for min søster som ikke er gravid prøvde, og da gir ringen null utslag... Jeg prøvde også over sofaen, og igjen: ingen respons ...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Stemmer ikke på meg jaffal, da skulle jeg hatt ni jenter!!! men det var sånn jeg tok før jeg ble gravid. Har en jente og venter gutt nå
Fruen i huset Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 Tenker på den du tar over magen, ikke håndleddet. Stemmer det på deg nå da?
5eller6 Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 første svangerskap ventet jeg gutt- ringen gikk da i sirkler. vet ikke hva jeg venter nå, men den pendler frem og tilbake!!! så det blir spennende å se om det stemmer.
Amanda- Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 prøvde før jeg var på ul... da viste testen jente.. prøvde igjen nå nettopp bare på gøy, viser forsatt jente,.,, hehe... menmen... vet ikke helt om jeg tror på det da.. men det stemmer ivertfall...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 I så fall skulle eldste gutten min vært jente
snart mor til 3 Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 ahh..okey :-) men da trur eg http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx vil funke beire heh.. har merkelig nok stemt med både min forje samt venners barn...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Stemte på meg sist ... skal bli spennende å se om det stemmer nå
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Hos meg stemmer den, og på alle de jeg har prøvd den på, som jeg vet hva de har fått. Men jeg bruker å holde ringen over håndleddet og ikke over magen. Men da får man også rekkefølgen på barna, om man har/får flere...
Gemini7 Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Forrige gang stemte det for emg, ringen for i store ringer over magen, i vill fart! Og det ble ei jente. denne gangen har jeg guttefølelse, er blitt spådd gutt nå 2 ganger (av synske) og ringen pendler... Så vi får vente og se om det stemmer nå også
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Ringen går rundt og rundt (som en huske/disse som er snurret), mens den pendler fram og tilbake i hårstrået. Hva betyr det da?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 ringen min går i sirkel, men det skal visst være gutt dette her da ;-) så stemmer ikke for meg
linzzy25 Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 den stemmte på meg men tok testen da jeg var 8 månder på vei.
Fruen i huset Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2007 Til 2gulljenter.. Det betyr ingenting at ringen snurrer rundt seg selv, det som betyr noe er om den pendler eller går i store sirkler ) Altså hvordan hårstrået beveger seg... Men ser ikke ut som den er helt troverdig... Men - til dere som har tatt over håndleddet: hvis man får flere av samme kjønn, hvordan kan dere skille dem fra hverandre? Skal ringen stoppe opp litt mellom hver? F.eks hvis man bare får gutter - skal den pendle, stoppe, begynne å pendle igjen osv?
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Ringen teller også med aborter... ikke provoserte aborter... men ufrivillige aborter.. og får man flere av kjønn, stopper ringen litt opp så begynner den å pendle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå