Gå til innhold

noen som har sony ericsson k610i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den og var strålende fornøyd .

men vesla fikk tak i den,og etter å ha blitt druknet i sikkel fungerer den ikke lenger;-(

Men likte den veldig godt.

Skrevet

jeg har den. Egentlig veldig fornøyd med telefonen, som i meny, kamera (synes det tar veldig bra bilder) og annet. Men.....

Etter 4 mnd begynte den å oppføre seg rart. Skrudde seg av helt av seg selv, la til avtaler i kalenderen av seg selv osv. Leverte den til service, men endte med å få ny tlf. Så etter nye fire mnd har den begynt å tulle igjen. Flere dager kamera ikke virker, for så å olutselig virke igjen, mange ganger den ikke finner nettverk osv.... Så litt lei de problemene....

Men som sagt funksjonene er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg er/var også veldig fornøyd. Men nå må min på reparasjon etter snart 1 års bruk. Den har begynt å skru seg av etter jeg har fått meldinger eller at noen har ringt.. Rimelig slitsomt egentlig.

 

Ellers har jeg vært knallfornøyd med den!

Skrevet

jeg har den ja :) Kjempe fornøyd, har hatt den i ca 10mnd å har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt :)

Skrevet

har lest på amobil om den og der står det hva du kan gjøre for at den ikke skal skru seg av.

Skrevet

Jeg har den og er veldig fornøyd. Min har tilogmed vært en tur i badekaret, men funker som bare juling fortsatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...