Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hadde den og var strålende fornøyd . men vesla fikk tak i den,og etter å ha blitt druknet i sikkel fungerer den ikke lenger;-( Men likte den veldig godt.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 jeg har den. Egentlig veldig fornøyd med telefonen, som i meny, kamera (synes det tar veldig bra bilder) og annet. Men..... Etter 4 mnd begynte den å oppføre seg rart. Skrudde seg av helt av seg selv, la til avtaler i kalenderen av seg selv osv. Leverte den til service, men endte med å få ny tlf. Så etter nye fire mnd har den begynt å tulle igjen. Flere dager kamera ikke virker, for så å olutselig virke igjen, mange ganger den ikke finner nettverk osv.... Så litt lei de problemene.... Men som sagt funksjonene er jeg veldig fornøyd med.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er/var også veldig fornøyd. Men nå må min på reparasjon etter snart 1 års bruk. Den har begynt å skru seg av etter jeg har fått meldinger eller at noen har ringt.. Rimelig slitsomt egentlig. Ellers har jeg vært knallfornøyd med den!
strekkmerketrollet Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 jeg har den ja Kjempe fornøyd, har hatt den i ca 10mnd å har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt
frøkenfryd:) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 har lest på amobil om den og der står det hva du kan gjøre for at den ikke skal skru seg av.
-Lane- Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har den og er veldig fornøyd. Min har tilogmed vært en tur i badekaret, men funker som bare juling fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå