Gå til innhold

Hvorfor forventer dere så lite av mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del innlegg på disse sidene og jeg blir stressa over alle de dårlige mannfolka som finnes! Det er jo fullt av triste, gravide kvinner som lurer på om det er ok at samboer ikke stiller opp, drikker hver helg og behandler de som dritt. Slutt jenter! Forvent noe bedre for dere selv og barnet dere venter!! Still krav. Jeg har ikke noen tøffel til samboer, men det er da ingen av verken oss eller våre venner som snakker om at han "ofrer" seg fordi han holder seg edru........?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser vel bare slik ut for deg, at det er veldig mange "snilldumme" damer siden det bare er de som har et problem som skriver slike innlegg??

Skrevet

Jeg har også registrert at det er en del slike innlegg, blir helt sjokkert over enkelte. Men, vi er nok i forskjellige aldersgrupper og er så forskjellig type mennesker så det gir jo sitt utslag her.

Synes først og fremst synd på disse damene, det er tøfft nok å gå gjennom et svangerskap og ikke minst en småbarnstid. Det er vanskelig nok for par som har det absolutt bra på alle måter.

Skrevet

Det er mange triste historier her ja....

Jeg er heldig som har en så flott mann som jeg har! Han er bare super og jeg setter ekstra pris på ham når jeg leser noe av det som skrives på disse sidene.......

Skrevet

Enig med Tussa. Tror mye kan tillegges ulike aldersgrupper, ulike forventinger til partner og at det er så mange forskjellige mennesker her inne. Av og til slår det meg også at det nok er en del par som venter barn hvor man kanskje ikke er moden nok til å få barn, eller at forholdet ikke er stabilt nok til at man er klar for familie. Å få barn kan jo som sagt by på nok utfordringer for de som er i stabile, gode parforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...