"gullet" Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har hatt 2 brystredusksjoner og er i tvil om jeg skal prøve og amme, da jeg får høre på flere kanter at d er større risiko for brystbetennelse enn ellers, pga tette kanaler osv. Vet at jeg må gi morsmelktilegg uansett... Nå er d også sånn at m mine to første så har jeg ikke klart og amme mer enn ett par mnd, dvs at da måtte jeg også pumpe meg i tillegg pluss gi morsmelkerstatning... alt d der er veldig slitsomt... Nå skal jeg også har KS, så d blir d og tenke på også midt oppi d hele.. Og kjære dere, kun seriøse svar.. På forhånd takk
"gullet" Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 dytter igjenn.... da jeg virkelig lurer på om noen har positive, eller dårlige erfarninger m dette
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Du kan jo prøve å spørre på ammedebatten på dib!
"gullet" Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2007 oki, takk skal du ha, d hadde jeg ikke tenkt på :-)
Ezmeralda Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Har en venninne med brystreduksjon som nettopp har fått barn. Hun forsøkte å amme i 9 dager, men det kom alt for lite melk pga operasjonen og måtte gå over til flaske. Det fungerer jo veldig fint det også. Om du ønsker å amme er det lurt å forsøke, for det sies jo at det skal være mulig å amme for nesten 50% av de som har hatt operasjonen. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Har hatt en bryst reduksjon, tatt nesten 1 kg på hvert bryst. Ammet min sønn i 6 mnd, men han fikk morsmelk erstatning i tillegg. Han fikk alltid pupp først. Jeg skal ha en ny baby, og har tenkt å forsøke å amme så lenge som mulig også denne gangen. Har ikke hatt problem med bryst betennelse. Du må prøve deg frem, om du ikke har melk så er det ikke noe alternativ. LYKKE TIL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå