pandabjørn Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg likte ikke det noe særlig, var kjempeglad for at han ikke vant over Gunnar ! men siden Gunnar ikke kommer tilbake så kommer Peter i steden grrr og at Peter kaller Elise for et ludder sier jo sitt om mannen! håper alle jentene stemmer ut Peter neste søndag for han er iallefall ikke verdi vinner! flere som ikke liker Peter??
klumpen og gullet Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Han er jo mentalt syk! Tenk å si og oppføre seg sånn, jeg blir helt sjokkert! Men, det er jo bra tv da.... Stakkars Alice. Nå må vi jo følge med!!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Håper virkelig at han ryker ut i neste kamp eller øyråd! klarer virkelig ikke tryne på han...
pandabjørn Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ja han er jo helt syk i hode stakkar !! synes synd på Alice var det hun het ja hehe han ble jo så forbanna pga Alice stemte på han, og må si at han er en kjempedårlig taper !!!!!! en mann i hans alder skulle ikke blitt så forbanna synes jeg!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 ÆSJ :( Han virker jo totalt ustabil. Hadde vært livredd om jeg skulle vært på den øya sammen med han!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Fikk ikke med meg slutten jeg.. hvem ble stemt ut i øyråd?
pandabjørn Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 Det var Fredrik han fikk alle imot seg
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 hehe han er jo helt syk i hode sitt!!! Psykopat vil jeg kalle han! Ikke rart Elise er redd han for jeg ser at han kan er i stand til det meste Syns egentlig han burde bli kasta ut av robinson! Men det blir jo døds spennen neste gang hehe......hvordan blir han mottat tro ....ingen vil ha ham der!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Åhh! Var så lykkelig for at Gunnar vant, men dritten Peter kommer jo fa..meg tilbake?!?!?! Han må være en skikkelig konemishandler, ser jo ned på alle damene jo, det har han gjort siden dag 1!! Hadde jeg vært Alice hadde jeg holdt meg langt unna han ihvertfall!! Ser jo direkte farlig og psykotisk ut den mannen!! Må se neste episode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå