Gå til innhold

Hva synes dere om at Peter kommer tilbake til øya Robbinson??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte ikke det noe særlig, var kjempeglad for at han ikke vant over Gunnar !

men siden Gunnar ikke kommer tilbake så kommer Peter i steden grrr

og at Peter kaller Elise for et ludder sier jo sitt om mannen!

håper alle jentene stemmer ut Peter neste søndag for han er iallefall ikke verdi vinner!

flere som ikke liker Peter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo mentalt syk! Tenk å si og oppføre seg sånn, jeg blir helt sjokkert! Men, det er jo bra tv da.... Stakkars Alice. Nå må vi jo følge med!!!!

Skrevet

Håper virkelig at han ryker ut i neste kamp eller øyråd!

klarer virkelig ikke tryne på han...

Skrevet

Ja han er jo helt syk i hode stakkar !!

synes synd på Alice var det hun het ja hehe

han ble jo så forbanna pga Alice stemte på han, og må si at han er en kjempedårlig taper !!!!!! en mann i hans alder skulle ikke blitt så forbanna synes jeg!

Skrevet

ÆSJ :(:(:(

Han virker jo totalt ustabil. Hadde vært livredd om jeg skulle vært på den øya sammen med han!

Skrevet

Jeg hadde vært redd sjøl jeg!

Skrevet

Fikk ikke med meg slutten jeg.. hvem ble stemt ut i øyråd?

Skrevet

Det var Fredrik han fikk alle imot seg :(

Skrevet

hehe han er jo helt syk i hode sitt!!! Psykopat vil jeg kalle han! Ikke rart Elise er redd han for jeg ser at han kan er i stand til det meste

Syns egentlig han burde bli kasta ut av robinson!

Men det blir jo døds spennen neste gang hehe......hvordan blir han mottat tro ....ingen vil ha ham der!

Skrevet

Åhh! Var så lykkelig for at Gunnar vant, men dritten Peter kommer jo fa..meg tilbake?!?!?! Han må være en skikkelig konemishandler, ser jo ned på alle damene jo, det har han gjort siden dag 1!!

Hadde jeg vært Alice hadde jeg holdt meg langt unna han ihvertfall!! Ser jo direkte farlig og psykotisk ut den mannen!!

Må se neste episode!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...