Gå til innhold

ganske sterk mensesmerte tegn på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden kl 4 i dag hat ganske sterke mens smerter som jeg føler kommer i bølger, ga seg litt når jeg dusja veldig varmt.

Sov nesten ingenting natt til i dag pga kløe og stikking i underlivet....så føler meg ikke særlig bra....

Noen som vet om dette er tegn på noe mer? Har termin 23.11, 26 dager til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, vanskelig å si men det kan jo høres ut som om noe er på gang... Men kasnkje er det bare modningsrier du kjenner. Hadde selv mye av det de siste 3 ukene, men den dagen jeg fødte gikk jeg med mensensmerter som kom i jevne tak i et par timer før jeg skjønte at det kanskje kunne være noe på gang. 8 timer senere kom vår lille prins til verden. Må tilføye at jeg 3-4 timer etter den aller første rien var HELT sikker på at fødselen var i gang. Men jeg synes du skal ringe til føden hvis du er usikker og høre om du kan få lov å komme inne til en sjekk. Det er derfor de er der for deg og det er ikke noe godt å gå rundt og være usikker.

Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Blomster og bier: Jeg har hatt det slik som du beskriver en og annen dagen i et par uker nå. Hadde det skikkelig ille forrige lørdag, men det gav seg etter noen timer.. Men hvem vet..? Kanskje er det noe på gang hos deg, kanskje er det modning.. Jeg har forresten termin 2 dager etter deg.

Skrevet

jeg har hatt slik i ett døgn... i kveld var jeg på haukeland for sjekk... ul og gynk. ingen ting på gang.. ikke moden en gang.. jeg har hatt det du snakker om.. ubehagelig.. legen sa til meg at de stikkene var hodet som lå og "stanget" mot nervene... vondt ja... 9 dg til termin.... men jeg har ikke hatt kløe da.. så jeg vet ikke.. men er du usikker ring....bedre og bli sjekket enn og lure...=)

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Gikk og la meg etter dusjen i går og det har blitt bedre, kjente det noen ganger men roet seg ned!!

Hadde ringt de i går om det hadde fortsatt like sterkt,men tenkte å høre med dere om det er flere som har opplevd det!

Er veldig øm i underlivet....så et eller annet skjer...men jeg vet at hodet ikke er det som stanger nedover.....baby sitter med rompa ned:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...