Gå til innhold

Noen som så firling programmet på TV Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte stresset over 3 barn, spesielt siden mannen min har lange jobbperioder i utlandet. Men nå skal jeg virkelig skjerpe meg litt, og slutte å synes synd på meg selv ;-) Selvom det selvfølgelig blir en del alenekvelder, og travelt (synes jeg), med jobb, barn og oppfølging av deres aktiviteter.

Men når det er sagt. Er det ikke litt sært å ikke ville gi seg ennå? Nå har de 8 barn, av dem 7 under 2 år. De er avhengige av hjelp for å komme gjennom dagene. De vil måtte gjennom et risikosvangerskap til, og ingen vet hvor lenge helsa holder. Så jeg tror nok at jeg hadde gitt meg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er helt imponert av dem jeg.. men jeg og syns de burde gi seg..syns de burde gitt seg etter filingene.. det hadde ialelfall jeg gjort...;) men er jo kjempe fint for dem at de har det bra og koser seg med alle de kjempe hærlige søte barna.

men jeg syns ikke man skal få flere barn enn det man klarer å ta vare på selv. syns ikke man skal få flere barn når man allerede trenger hjelp hver dag til å ta seg av de man allerede har...

Skrevet

Ja jeg tenkte og på det med at de faktisk ønsket seg. Ville tro at å sterilisere under siste k.s hadde vært lurt, men neida - 12 er et rundt tall??

Samtidig sitter jeg og gubben og vurdere om vi skal gi oss med to eller få en til....

Det setter ting i perspektiv kan man si!!

Skrevet

Helt enig med deg, i at de så ut til å være supre foreldre. Energiske og positive. Jeg ble også imponert. Men synes vel kanskje at nok er nok, og at det kan være dumt å gape over for mye. For helsa kan vel umulig vare evig, når man gang på gang har flerbarnssvangerskap? Og de hadde jo daglig hjelp fra mormor, som troppet opp 06 00 på morgenen. Det er vel heller ikke noe de kan forvente skal vare evig...

Håper det er gode økonomiske ordninger for småbarnsforeldre der borte ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...