Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Men kan fint ta over arvetøy til ungene fra folk jeg kjenner! Kjekt å ha litt tøy til barnehagebruk som kan slites:=)

Skrevet

Vi gjør, både ungene og jeg. Vi kan godt handle både på finn og på fretex og arver en masse fra fammilien.

Skrevet

Nei, men vi arver mye, og det aller meste av klær og utstyr vi har her, sender vi videre.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å arve fra familie og venner, men jeg får meg ikke til å kjøpe brukt av ukjente...

Skrevet

Oj, vart overraska over kor mange som svarte resolutt nei på dette.

Eg kjøper brukte kle til dottera mi ofte. På finn.no, på Fretex og ein sjeldan gong på loppemarked. Men eg kjøper sjeldan brukte H&M-ting, dei synes eg ikkje ser så bra ut etter vanleg bruk for eit eller to born, men gjerne Noa Noa etc.

Kjøper sjeldan brukte kle til meg sjølv. Kjøper sjeldan kle til meg sjølv i det heile tatt...

Skrevet

Har aldri kjøpt på finn.no, men ja - vi både får og tidvis kjøper brukt tøy.

Skrevet

Ja.

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg kjøpte nettopp endel klær til eldste min, pent brukt tøy som så nytt ut. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så dumt..

Skrevet

Samme som *Kari*.

Har ingen å arve av,så syns det er greit å kjøpe brukt til ute-lekeklær.

Har kjøpt brukte Reima-dresser som har vært som nye,og til en tredel av ny pris ;-)

Og loppis er jo kjempegøy! Kan gjøre kjempehandler der.Kjøpte en nesten ubrukt bæremeis fra Lill-Sport til 70 ,-;-)

Skrevet

har kjøpt en olajakke til henne men det var fordi den var så utroooolig søt og jeg bare måtte ha den...og fant ikke lik noen andre steder hehe=) tror ikke akkurat den er brukt noe mye, ser helt ubrukt ut.

Skrevet

Ja, men ikke paa finn.no. Jeg har handlet til meg selv paa qxl og gjenbruksbutikker. Soennen vaar har arvet en del, men jeg har ikke kjoept brukt til ham enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...