Gå til innhold

til dere me 2 år forskjell på barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn hadde dere da den minste va nyfødt??? Klarer ikke bestemme meg hva som er best og verst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du tvilling/søskenvogn da...?

Skrevet

det e det eg ikkje e heilt sikker på ke eg vil ha... men har mest lyst på søskenvogn ja....

men der e jo sånn "stol" t å ha oppå evt vanlig vogn.,.. men eg klare ikkje bestemme meg..

derfor eg e ute etter erfaringer.. hehe

Skrevet

Vi har gt safari dobbel, syns den er veldig grei.

Kanskje litt brei men jeg har ikke hadd noen problem med å ikke komme meg fram ennå..

Skrevet

Vi har akkurat 2 år mellom. Mina har en Bugaboo og så har vi phil&teds søskenvogn som Lucas bruker som singelvogn når Mina ikke er med. Perfekt!

Skrevet

Jeg har under 2 år mellom mine barn. Storebror sov ennå på dagen, og hadde kun 2 dager i barnehagen i uka. Det vil si at vi ofte brukte vognen på dagtid. Derfor valgte jeg en søskenvogn der begge fikk sitte/ligge godt, babytravel fra babyproffsen i sverige. Hadde storebror vært mest i barnehage eller sluttet å sove om dagen hadde jeg nok valgt phil & teds søskenvogn eller quinny sin utgåtte modell med ekstrasete. Litt nettere vogner. Storebror var litt liten for søskenbrettet (nå når han er 3 år fungerer det godt).

Skrevet

Har også phil&teds søskenvogn, genial vogn. Bruker den som søskenvogn, som sportsvogn til storebror og som shoppingvogn til babyen. Når bruker ikke storebror så mye vogn lenger, så etterhvert blir den vel brukt som sportsvogn til lillebroren også.

Den er lett og smal, og veldig god å trille. Anbefales!

Til baby har vi også en brio kombi, men det går an å bruke phil&teds som eneste babyvogn også, hvis man kun vil ha èn vogn.

Jeg spurte om sånt søskensete til kombivognen på en babyutstyrsbutikk, men der frarådet de det til barn over 2 år for det var så lett at vogna da tippet. Ble feil tyngdepunkt.

Skrevet

Vi kunne ikke ha tvillingvogn da vi bor i 10 etg og det ikke er mulig å få en tvillingvogn i den heisen.

Ville ikke ha Phil&Ted for den er så åpen.

Har man simo så er jo søskenbrett ganske smart.

Skrevet

eg syns den phil&teds virke som den e litt sånn "klaustrofobisk" når storebror sitte under liskom?

kanskje bare for at eg har sett den på bilde...

Skrevet

Hadde kun vogn til babyen, storebror sto på brett eller gikk :-)

Skrevet

Storebror sitter over, ikke under. Sitter som en konge, har den utsikten !

Det er babyen som kommer til å sitte under når h*n blir stor nok til å sitte, og det er ikke trangt, det er god utsikt til sidene og ganske lunt siden storebror sitter foran. Kan gjerne henge noen leker eller noe på setet foran til å leke med.

For babyen under er det lunt og godt, vi har festet leker der også og lillebror liker godt å ligger der Han ser rett opp på meg når vi triller, tror han synes det er veldig trygt.

Liker vogna veldig godt. Den er litt åpen når den brukes til bare babyen, men har på plasttrekket bak (gjennomsiktig) og regntrekket om det blåser mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...