SuperGlad Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 NÅ begynner han å borre med et eller annet i overetasjen her! denne fyren har vært veldig flink med å borre hver kveld i snart en mnd akkurat kl 8 når snuppa skal sove, det har han jo ifølge husreglene lov til selv om det er til irritasjon, men nå synes jeg faktisk det er litt seint! vet det er regel med stille etter kl 11, men borring bør jo legges til FØR leggetid for barn. Bor tross alt i blokk å vi er ikke den eneste barnefamilien her!
m@rie82 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 det er jeg faktisk HELT enig i, selv om jeg ikke bor i blokk da...
It's all about me Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det er vel litt på kanten vel. Hadde nok sakt fra hadde det fortsatt. Her i blokka er det ikke lov å borre eller bråke for den saks skyld mellom 17 på lørdag og 08 mandag morgen.
LisaColli Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 argh så irriterende! i blokka vår er det ikke lov å holde på med sånt bråk etter kl 20! arbeidsbråk altså.. har en her i blokka som pusser opp også, og han avslutter akkurat kl 20, hehe.. sikkert fått noen klager av de gamle muggene på huset
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Samme regler hos oss som hos Intensity Way. hverdager 8-19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå