Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Har dere noen formening om hvor lenge dere ønsker å amme? Selv håper jeg på å kunne amme lenge. 1,5 år eller noe slikt, men vet at mange barn slutter av seg selv lenge før den tid.
Luans mamma Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kommer nok ikke til amme lenger enn 1 år. Føler at det ikke er noe behov for mer morsmelk da i grunn =)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 hei du, snuppa er 9 mnd nå snart, og jeg håper å kunne amme henne til hun er ca 18mnd kjekt med litt pupp når vi begynner i bhg.
Elle melle deg fortelle Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 jeg kommer nok ikke til å amme så lenge desverre. Har så vond rygg at jeg ikke klarer så mye om dagen, men de vil ikke gjøre noe mer med den før jeg har sluttet og amme og holdt oppe i to måneder. Men jeg skal holde ut lengst mulig for snuppa sin skyld. Så får vi se om det blir fem eller 12 måneder.
m@rie82 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 hei! jeg kommer nok til å trappe ned på ammingen når hun nærmer seg 10 mnd'er, sånn at vi er ferdig med pupp til jeg skal tilbake på skolebenken (eller rett ut i praksis faktisk), hun vil da være nesten 11 mnd'er. ammet førstemann til han var 11 mnd'er også.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 skulle ønske jeg kunne ammet lenge, men har aldri hatt nok melk og det blir bare mindre og mindre så jeg må nok ganske snart gi opp amminga:(
Tussi og gullgutten Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ammer og det kommer jeg til og fortsette med til det stopper seg selv.. eller altså.. om det ikke stopper seg selv før han er 2 så gir jeg meg:)
AE❤️ Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Celine er 4 mnd og en uke og jeg full ammer Har tenkt og gjøre det hvertfall frem til våren!! Til "tigerpuppen og lucas", har du prøvd og drikke vørterøl? Er jo ikke sikkert det hjelper da men.. Er jo ett godt gammelt råd! Melkeproduksjonen min var litt treg på sykehuset, drakk vørterøl og da ble det fart på sakene! Jeg drikker vørterøl nesten hver dag, og har masse melk. Er jo ikke sikkert at det bare er derfor, men synes nesten jeg merker det hvis det går noen dager hvor jeg ikke drikker! (mister jo ikke melka selfølgelig, men merker at det ikke er fullt sååå fullt heele tiden)
Mammapudding Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Tenker jeg satser på å amme til hun er ca 1 år..Om det er behov for det så kan hun alltids få en kvelds-eller morgenpupp til hun blir litt eldre:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Mini er nå 11 mnd, hadde planer om å slutte når hun var 12 mnd, men nå satser jeg på å holde på til hun skal begynne i bhg når hun er 13 mnd. Mulig det blir en gang på morgenen enda litt lenger
*Rutletutt* Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Så lenge hun vil ha og så lenge jeg har melk...i utgangspunktet...slapp avvenning sist - da sluttet han av seg selv da han var 10 mnd. Håper jeg kan holde på minst like lenge denne gangen.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke lenger enn ett år ihvertfall. Holder i massevis det.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Så lenge det går, tenker jeg. Får se hvordan det blir når han spiser mye annen mat også. Om han er fornøyd uten puppen da, så blir det nok slutt, men om han fortsatt vil ha, så holder jeg nok på til iallfall 1 års alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå