Gå til innhold

Fobier

Elle melle deg fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fobier mot noe eller er skikkelig redde for et eller annet... Jeg har musefobi til de grader og er livredd elg:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edderkopper og småkryp som ligner på det.

Skrevet

Edderkopper og voksdukker!!!!!

Skrevet

Hadde ekstrem araknofobi (frykt for edderkopper) før.

Besvimte og fikk panikkanfall når jeg så en. etter et møte hadde jeg ofte panikkangstanfall i flere dager etterpå.

kurerte det selv. bestemte meg for at jeg ikke skulle være redd dem lenger, og klarte å jobbe med meg selv. beholdt innstillingen og troen på at det gikk fint, og nå er jeg bare "vanlig" redd dem.

ellers er jeg ganske redd for porselensdukker, men ikke i den grad at jeg vil kalle det fobi.

Skrevet

høres dumt ut men MARSVIN, fysj ekkleste dyrene jeg vet.. ekkel pels ekkelt alt, jeg får gåshud ved tanken.. hehe

Skrevet

Har angst for automatiske dører som lukker seg (slike som er i butikker og heiser). Jeg må være den som gjør at de åpner seg. Redd for at de skal lukke seg på meg. Og redd for duer som flakser... Matvarer som har gått ut på dato er jeg og veldig redd for....

Ikke akkurat fobier dette, men ting jeg har frykt for

Skrevet

Eg lar ikkje eit glass med drikke stå ubevokta. Særlig ikkje drikke som ein ikkje kan sjå gjennom. Har skrekken for at tordivler skal klatre oppi.

Føtter er grusomt

Er rimelig redd fugler. Dyr skal holde seg på bakken.

Skrevet

Har ekstrem fobi mot veps.

Får panikkanfall og har hendt jeg har besvimt bare jeg omtrent hører summelyden. Før gikk det utover hverdagen. Dvs jeg holdt meg inne mesteparten av sommeren....

Nå er det bedre! Men løper og hyler som en gris hvis jeg ser/hører en veps - men går da ut av huset:o)

Skrevet

Edderkopper og andre ekle krypdyr

slanger

Skrevet

Komfyren!!

Ikke selve komfyren da, men at den er stengt :P

Det samme hvær kveld ved leggetid, da står jeg over den i 10-15 min å sjekker alle bryterne om igjenn å om igjenn. Drar handa over toppen på den for å sjekka at alle platene er kalde. Huff er vel ikke selve komfyren, men heller brann som stresser meg da.

Uansett en sur trang å ha!!!

Skrevet

Maur!

hyperventilerer og spyr om eg ser for mange av dei, i verste fall svimer eg av"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...