LilleMamsen Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Har hatt brystbetennelse og sår på brystknoppen. Brystbetennelsen er bedre (hadde 40 i feber og sinnsykt vondt i pupp og armhule i to dager), men det er fremdeles vodt å amme. Huden ytterst på brystknoppen var sår og nå har det dannet seg skurv der. Noen som har opplevd det samme? Lurer på hvor lang tid det tok før det grodde? Hva gjorde dere for at det skulle gro raskere? Gruer meg for hver amming på denne puppen, men det må gjøres pga brystbetennesen.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg hadde nesten brystbetennelse, fikk heldigvis det bort før feberen kom. Men var skikkelig dårlig i form.. Va helt J... en ukes tid, men sakte men sikkert ble det bedre! Nå er den puppen blitt "favoritt pupp" og det går kjempe bra! Gruet meg til hver gang jeg skullle amme, men nå går det av seg selv.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Dytter Lurer også på dette: har rød "rur" på bvorta når den er tørr. Dette blir bløtt ved amming. Gjør innmari vondt helt ut i armen ved amming, og hele tiden ellers. Hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå