cherry coke Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hva er det med han derre Peter? Har ikke følgt med, men så litt idag. Hvorfor er han så forbanna på hun ene jenta? Noen som kan gi meg en mini oppsumering?=)
It's all about me Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Han er forbannet på henne fordi hun stemte på han til tross for at de hadde en avtale. Er det mulig da??? De avtalene som dannes i slike serier må en jo ta med en klype salt, det er et spill.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Det lurer jeg også på, fikk bare sett slutten i dag. Jeg blir så forundret når voksne mennesker kan si slike ting? Ikke rart det er krig i verden... Greit at de lever med lite mat og er i en presset situasjon, men hun må ha gjort noe helt grusomt for p fortjene et slik angrep
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Å hjelpes... ja selvsagt, ingen melder seg p åen slik konkurranse for å hjelpe andre å dra i land seieren. Det må jo han også forstå...
lille_vims Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Hadde jeg vært hu Alice hadde jeg vært pissredd. Han Peter er jo splitter pine gal! Han må jo skjønne at han også kan bli utsatt for det han selv har drivd med. Den som er med på leken må tåle streken!!!
It's all about me Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Han nei, han forstår ingenting, er helt på bærtur. Når jeg tenker etter så tror jeg han skjuler seg bak et nick her inne. Tror det er han som er Dr.Yppert jeg, ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå