lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 skjønner ikke hvorfor ikke dette har kommet meg for dage før... er jo en DRØSS av folk her inne, nesten ALLE kaller barna sine for "mini". å ikke klare jeg å skjønne, hvorfor jeg trodde det bare var meg?? har jo lest mini mange plasser, men ikke reagert.. jøssenavn.. kansje på tide å legge seg?
Carnivale Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 ...det er jo ikke akkurat tidenes mest kreative "kallenavn" på en unge da, så kanskje ikke rart om mange kaller ungene sine det samme?
Carnivale Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 ..men hvorfor blir du fysisk dårlig? Fordi noen anderekaller ungen sin mini og de gjør du også? Eller fordi du ikke forsto før nå at det var vanlig? Eller..?
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 trur ikke eg har fulgt helt med... så mange som kaller barna for prinsen og prinsessa, å snuppa, å lillemann, å lillingen, å bebissen, å puddingen å alt mulig.. tenkte mini va min.. men neeei!! følge mye med?? nei...
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tenkte på han dere mini jeg nå (somn har ryke på saeg for å legge på alle og at kanskje han var minungen til mange). Men jeg er jo helt på jordet.
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2007 fysisk dårlig, med tanke på kor kort eg kan være.. at d e mulig sir no bare eg!! burde jo sjemmes.. å ikke legge merke til sånt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Trodde du seriøst at det bare var du som kaller ungen din for mini??
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2007 JA!! derfor eg blir fysisk dårlig av å finne ut hvor merkelige tanker eg har hatt...!! :) hold på å flire meg ihjel av meg sjøl no! det bare slo meg plutselig no!
*dum&deiLig*™ Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Vil du låne nicket mitt, lenej? Ser ut som om det passer deg bra i kveld;-p
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. oktober 2007 så dette er det første merkelige?? så den mcdonalds-tråden var fornuftig?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Seriøst mange dumme innlegg på denne siden, men det her tok kaka.. Gratulerer
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. oktober 2007 hehe, takk for den vel, kan nok ikke ta nicket ditt, dum å deilig, kan ta dum, men tviler for jeg er så deilig da.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå