Manhattan skyline Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Måtte bare kommentere at du har et veldig kult nick! Jeg humret litt for meg selv da jeg så det.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vet du hva? Var helt sikker på at her kom det en til som skulle fortelle meg hvor teit jeg er som har det nicket. For man kan ikke eie et barn, og siden det er nicket mitt så måtte jeg være helt blåst i hodet:) For her på dib så skal man ta alt bokstavelig.. Hehe..men tusen takk, liker det jeg også.. Ikke værst ditt heller:)
Matja Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, skikkelig teit nick! Gåtta-banen altså!! At du kan være så egoistisk! Man eier jo ikke et barn da! :-p Men du har rett i at alle her tar alt bokstavelig! Selv trodde jeg at Mor til Gunnar hadde et barn som het Gunnar, men når jeg plutselig så at han i ICA-reklamen heter Gunnar, så tviler jeg egentlig ... Eller kanskje jeg tar feil?? Syns man skal ha det nicket man vil selv, og helst ett som provoserer litt;-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 på dib finner de alltids noe å prike på uansett:P ei som klagde på at jeg måtte ha med pupp i nicket mitt fordi jeg reduserte mødre til bare pupper, vi er da mer enn bare en pupp liksom haha:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe.. det er sant.. Her inne går det ikke ann å være perfekt, noe skal de finne å pirke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå