Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Oppdaget plutselig nå etter et do besøk, at utfloden min virket litt lyserosa, som det kan ha vært bittelitt blod der. Noen med samme erfaring? Ble litt urolig...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 kan jo være starten på slimproppen eller noe, men jeg synes du skal ringe føden og høre med de der. De er veldig hyggelige og er der for deg. Ikke noe godt å uroe seg, så det hjelper på nervene å snakke med en jordmor i alle fall. Det går nok fint skal du se. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå