vesletrollet Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Vesla har kommet opp i krabbestilling og står og gynger fram og tilbake, men kommer ingen steder enda. Kjempemorsomt å se på! Hvor lang tid tar det normalt fra de kommer opp i riktig stilling til de krabber?
Faylinn Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Gutten vår på snart 7 mnd var i krabbestilling for 2 mnd siden, men krabber ikke enda! :-) Begynte å åle seg fremover denne uka da, og vips var det masse å passe på.. Ikke noe stress med at han skal krabbe fort av gårde her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå