Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Bortsett fra min særdeles dårlige Three 6 Mafia-tolkning var det stor stemning i bilen i fire timer da jeg sang (radioen konka). Det kan ha kommet av at jeg ikke hadde andre der enn meg sjøl. Her er deler av settlista, jeg ville personlig gitt meg full score på bredde. Famous blue raincoat Joan of Arc Born in the USA Man in the long black coat Amazing grace Victor Krasafaren steinbu The river So som so I'm on fire Taxi Kjærlighet fra gud Anthem (Chess) I know him so well Herre gud ditt dyre navn å ære Blåveispiken De nære ting This is how you remind me Å bli hos meg One way or another Anarchy in the UK Alldrig så ensam Repeat ad nauseam.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Du har et alvorlig musikksmaksproblem vennen!!! Vil du prate om det?
julesklia Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Konker radioen blir det alltid noen salmer.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Forslag til låtvalg: http://www.youtube.com/watch?v=LuU0rR4dlBA
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har ikke et problem, jeg ruler E18 på begge sider av fjorden
lilja70 Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Enig. Full score på bredde. -Men likevel tror jeg ikke jeg tør å legge ut mitt repertoir av sanger jeg synger av full hals inne i hjelmen når jeg kjører rundt i håp om at alt skal være nytt og spennende når jeg en gang sikter hjemover til where the heart is...
lilja70 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 I allefall rompemusikk, og helt umulig å synge AV FULL HALS...
Willemo Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Syns jeg hører :-) Jeg bruker også bilkjøringen ( når jeg er alene vel å merke) til å utvikle stemmeprakten min. Jeg føler meg da fri og kan øve på andre og tredjestemmer så mye og så høyt jeg vil. Av og til lager jeg mine egne versjoner som jeg synger sammen med artisten, ja jeg utvikler faktisk nye duetter som verden aldri har hørt maken til. Eneste jeg av og til tenker på, og som jeg tvangsmessig må sjekke, er om mobilen har på tastelåsen!
Løvemor79 Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke ta det personlig, men jeg tror jeg hadde bedt deg slippe meg ut igjen, hadde jeg haika med deg. ;..eller prøvd å overdøve deg med å synge noe helt annet ;o)
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #12 Skrevet 30. oktober 2007 Hah, synger du ikke tostemt med meg kan du gå til fots til Holmestrand. Eventuelt kan jeg være med på en forhandling om repertoar, Løvemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå