Gå til innhold

movin' my body from side 2 side


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra min særdeles dårlige Three 6 Mafia-tolkning var det stor stemning i bilen i fire timer da jeg sang (radioen konka). Det kan ha kommet av at jeg ikke hadde andre der enn meg sjøl. Her er deler av settlista, jeg ville personlig gitt meg full score på bredde.

 

 

Famous blue raincoat

Joan of Arc

Born in the USA

Man in the long black coat

Amazing grace

Victor

Krasafaren steinbu

The river

So som so

I'm on fire

Taxi

Kjærlighet fra gud

Anthem (Chess)

I know him so well

Herre gud ditt dyre navn å ære

Blåveispiken

De nære ting

This is how you remind me

Å bli hos meg

One way or another

Anarchy in the UK

Alldrig så ensam

 

Repeat ad nauseam.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et alvorlig musikksmaksproblem vennen!!! Vil du prate om det?

Skrevet

Konker radioen blir det alltid noen salmer.

Skrevet

Jeg har ikke et problem, jeg ruler E18 på begge sider av fjorden ;)

Skrevet

Enig. Full score på bredde.

 

-Men likevel tror jeg ikke jeg tør å legge ut mitt repertoir av sanger jeg synger av full hals inne i hjelmen når jeg kjører rundt i håp om at alt skal være nytt og spennende når jeg en gang sikter hjemover til where the heart is...

Skrevet

I allefall rompemusikk, og helt umulig å synge AV FULL HALS...

Skrevet

Syns jeg hører :-) Jeg bruker også bilkjøringen ( når jeg er alene vel å merke) til å utvikle stemmeprakten min. Jeg føler meg da fri og kan øve på andre og tredjestemmer så mye og så høyt jeg vil. Av og til lager jeg mine egne versjoner som jeg synger sammen med artisten, ja jeg utvikler faktisk nye duetter som verden aldri har hørt maken til. Eneste jeg av og til tenker på, og som jeg tvangsmessig må sjekke, er om mobilen har på tastelåsen!

Skrevet

Ikke ta det personlig, men jeg tror jeg hadde bedt deg slippe meg ut igjen, hadde jeg haika med deg. ;..eller prøvd å overdøve deg med å synge noe helt annet ;o)

Skrevet

Hah, synger du ikke tostemt med meg kan du gå til fots til Holmestrand. Eventuelt kan jeg være med på en forhandling om repertoar, Løvemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...