Safir Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Tok det lang tid? Var det mye jobb? Lurer på om jeg skal brodere en til vesla, til neste jul, har ikke brodert siden vi hadde håndarbeid på barneskola...
Mille** Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jepp, det tok 6-7 år. Hehe.... ;o) Er en veldig stor kalender, eller lang, har tre store motiv. Hadde flere år hvor den lå urørt i skuffen. Begynte på den i permisjonen med nr 1, ble ferdig da jeg var gravid med nr 2. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå