Gå til innhold

Har funnet julekjole til Isabell :-) noen som vil se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig søt,men syns den ser litt kald ut til vInteren;-) Men en søt bolero el noe ved siden av eller?

Skrevet

awww så fin den var... er den dyr???

minstejenta mi heter faktisk isabella :):)

hvor gammel er di jente? :)

Skrevet

Blir godt å varmt hos svigermor på julaften så det skal gå fint. Har en varm unge så hun kan ikke ha på seg så mye uansett :-)

Skrevet

blir 500 kr med frakt for den.

jenta mi er straks 18 mnd.

Skrevet

Jeg er kald av meg,så alt uten ermer på vinterstid på vinteren ser kaldt ut for meg;-)

Men den var skikkelig søt!

Skrevet

Den var kjempefin, men litt for voksen etter min smak=)

Skrevet

Unnskyld meg..., men synes ikke denne kjolen var noe fin til en liten jente...., ser jo ut som en kjole til voksne jo....

Skrevet

ja jeg er enig med hun over, syns det var mer for en 15åring.. hehe.. men den var veldig fin. men jeg syns den var litt for ''dristig'' for en liten jente. hehe

Skrevet

Uff, syns det så ut som en voksen-kjole jeg, ikke noe jeg ville hatt på lillejenta mi gitt. Hver sin smak!

Skrevet

jeg likte ikke den jeg.. syns ikke den passer til en på 1.5 år.. syns den så ut som en voksen ev en tenåring kunne brukt

Skrevet

fin ja.. men ville aldri hatt den på jenta mi før ho hadde runda 10 år.. å i tillegg da hatt en tynn jakke over.. ble alt for nakent til mi lille jenta allefall...

Skrevet

Skikkelig søt var den, er litt enig i at den var litt type "voksen", men det er fordi vi bare ser den slik... Hadde vi sett den på ei lita jenta så tviler jeg på at den ville sett så "voksen" ut...

Skrevet

Min lille gull-jente som blir ett år like over jul, skal ha en nydelig rød strikket kjole som julekjole, som den snille tanten hennes har strikket til henne...., å så skal tvillingbroren hennes ha på se rød strikket vest, som også tante har strikket. GLEDER meg sånn til å ha det på dem. Synes det passer bedre til sånne små søte barn......., men for all del hver sin smak...

Skrevet

sorry...., men synes den ser voksen ut uansett!!! Hadde aldri kommet til å ha den på min lille jente...

Skrevet

her skal den på ei lita rund jente med de minste museflettene som fins :-)

Hun kommer absolutt ikke til å se voksen ut :-)

Skrevet

Er det kjole til deg? Ikke til veslejenta de vel? Hvis det er til datteren din på 18 mnd synes jeg absolutt ikke den var fin, er den til deg så er det noe helt annet - kjempefin! Er sjelden negativ, men denne blei litt voldsom for min smak på ei lita jente ( hvis den ikke er til deg da).

Skrevet

Det tror ikke jeg heller superglad :)

Skrevet

Hvis hun skal bli med i beauty-contest i USA kanskje, men ikke til julekjole for ei lita pie i Norge.

Skrevet

Da har vi nok veldig ulik smak ja:-)

Skrevet

Enig med skravlemamman...

Jeg synes den så forferdelig ut... (med tanke på at en liten jente på 18m skal ha den)....usmakelig og ubarnvennelig!!!

Sorry :(

Skrevet

Dette må være tull? Stropper og markert midje til ei pittelita jente? Hvor gammel er jenta di da? Kjolen er jo veldig fin da, men jeg har problemer medå se den for meg på småbarn...

Skrevet

Likte den ikke til et lite barn...Var alt for "prom dress" for min smak. Den så i tillegg veldig stiv og upraktisk ut...Men heldigvis har vi ulik smak.

Jenta di blir nok nydelig uansett.=)

Skrevet

Synes ikke den så så voksen ut jeg da :)

Ikke helt min smak da, liker bedre litt sånne "huset på prærien kjoler" selv hehe, men tror neppe den kjolen vil se for voksen ut på isabell..

Skrevet

Hmm... sorry, men denne kjolen syntes jeg ikke mye om til ett lite barn. Kunne ikke tenkt meg å kjøpe en slik til fireåringen min en gang jeg. Men heldigvis er det hver sin smak.

Kjolen var fin den, men ikke til ett lite barn på 18 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...