1+1=2+1+x Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen tips? Kan jeg la henne gråte i sengen mens jeg sitter å synger og klapper hun?
Katta i sekken Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 hei. Minste jenten min nærmer seg 4mnd. Vi begynte å ligge henne på rommet vårt for kvelden rundt kl21 da hun var ca 2mnd. Nå ligger vi henne i 1930-2000 tiden. Av og til går det uten protester, men av og til blir hun sint. Noen barn trenger å gråte litt før de ligger seg til. Vi bytter på og gå inn til henne og stryker og sier god natt, og går ut igjen selv om ho gråter. Prøver å ikke ta henne opp. Innen 5 min. er ho som regel sovnet. Prøver å høre på måten ho gråter på om det er bare protest eller at ho er lei seg. Blir det for ille tar vi henne selvfølgelig opp, men prøver å ikke ta henne ut fra soverommet. Lykke til
MathildeC Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg trodde det var greit at hun graat hvis du kommer inn, er tilstede o.l (hvis det ikke er helt hysterisk graating da, da er det jo naermest umulig aa plukke opp..). Har hoert at de blir mer forstyrret om man da plutselig tar de opp, bysser etc, for de blir mer stimulert og de graater bl.a fordi de vil "stenge ute" alt som skjer. Men, jeg har jo seff ingen aning og lurer paa det samme som deg. Naar hun sutrer og smaagraater saa gir jeg henne smokken, klapper litt, hender jeg synger en gang til, og gaar ut igjen. Men er det riktig tro? sukk...Syntes dette virket veldig fint sist uke men ikke denne uken..
1+1=2+1+x Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 har hørt at sånne gråte greier var fy-fy før 6 mnd. alder... men da prøver jeg
Katta i sekken Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 De sier så mye forskjellig. Vi går inn til henne ganske ofte venter 2-3min mellom hver gang. Det holder kanskje med 2-3 ganger så er hun sovnet. Du får ha lykke til og gjør det som er best for dere.
1+1=2+1+x Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg lagt hun... ikke et knust... såg på meg med store øyne da jeg gikk ut;o) Herligt! Håper det fortsetter slik da... De to siste dagene har vi latt hun gråte seg i søvn... Kanskje det bare har blitt klarere hva hun skal i sengen???
tina_mor Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Vår gråter innimellom når vi legger henne. Noen ganger er hun faktisk x-tra sulten også, men da merker vi det ofte på gråten. Ellers pludrer hun og koser med teppet og bamsen..... Vi lar henne gråte noen minutter, går inn og prøver igjen. Funger som regel ganske så bra. Men man blir jo litt lei seg og høre de gråter slik.....Men går ofte gudskjelov i perioder. Sover din gjennom natten da???
1+1=2+1+x Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 Hun sov gjennom natten fra hun var 1,5 måned... men sluttet med det for to uker siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå