Gå til innhold

Shit! Noen som ser på TvNorge eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ett barn, så 4linger og så et sett 4linger på vei igjen....puuuuuh....blir helt svett jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja herregud at de tørr!!!!!!!! disse ungene skal jo da følges opp resten av livet å...................... kjenner æ blir litt svett æ å ja :)

Skrevet

utrolig spennende program faktisk. At noen er klar for å få barn igjen når de har firlinger på fire mnd syntes jeg er imponerende.

Skrevet

ja sr på programmet ... med litt avsky og skepsis...syns det er galskap å sette så mange barn til verden på kort tid...huff

Skrevet

De 3 var jo ganske store da. Men jeg syns kanskje det er litt vel egoistisk å sette så mange barn til verden. I allefall på så kort tid. Som dere sier, de skal faktisk følges opp og alle skal ses. Og...besteforeldrene som er kjempeflinke å hjelpe til lever ikke evig og er ikke helt unge.

Smak og behag. Jeg skal bare ha 2 jeg da...haha...

Skrevet

Må si jeg blir veldig verpesyk da jeg ser de søte små babyene. Min gutt er nå 5 år og lillemor kommer i januar/febrar. Gleeeeeeeeder meg!!!!!

Skrevet

Modig gjort av dem, men som dere sier; De skal jo faktisk følges opp!!

Blir jo svett bare av å telle dem jeg... Men dæven så nydelig spebarn er altså!!! Gleder meg voldsomt:)

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bodd i det kaoset hehe!

Synes det blir feil å belage seg på at svigers skal hjelpe dem hele tiden. Tror neppe de hadde klart seg uten dems hjelp! Men fy søren så mange vakre unger!!!! Er det mulig da? Fikk litt lyst på 3 i steden for 2 når jeg så det :-)

Men var det bare meg som reagerte på at de barna drakk juice hele tiden?

Skrevet

Å ja så på det...dem sa liksom at dem ikke hadde noen tid til og gjøre noe annet enn og skifte bleier og mate når dem hadde fem barn og enda prøver dem og få flere...hmm...skjønner ikke jeg...koselig med barn altså,men skal da ha tid og penger til barna også...for meg holder med to...kan strekke meg til tre...men ikke flere...men godt vi ikke er like da...

Nei det så jeg også at dem drakk jucie hele tiden også ut av flaske da...huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...