mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Inspirert av han som skal jage spøkelse ut av do. Har dere opplevd noe som dere ikke kan forklare? (Lader også opp til åndenes makt).
LadyLuck & Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 der jeg bodde før var det en gammel mann som "passet på oss" og en dame som smelte med do døren. han var grei, for han skjønte vi at ikke ville noe, hun var litt mer ubehagelig. (dette er i en gammel bygård i bergen sentrum)
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Kunne dere se dem? Eller bare merke dem? Synes sånn er utrolig spennende, men har aldri opplevd noe selv.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Nja, nekter å kalle det overnaturlig, er bare vitenskapen som ikke har klart å finne ut av alt enda. Har opplevd noe litt uvanlig et par ganger, ikke møtt spøkelser, mer fortuanelser, sanndrømt, vardøgner ol. Slik som sikkert mange andre har :-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Hmm, elelr ene drømmen min kan man vel på et vis si var å møte et "spøkelse", var min farmor som kom til meg i drømme og tok farvel like etter hun døde, viste med en gang hver det var og hva budskapet var da telefonen ringte like etterpå.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Aldri opplevd noe,men som hun over har jeg sanndrømt noen ganger.
LadyLuck & Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 han så vi titt og ofte,spesielt på kjøkkenet, henne bare luktet vi, da vi fikk katt nektet han å gå forbi toalettet,men kjøkkenet gikk greit
Zyan Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 litt selvopplevd, ellers mange historier fra en bekjent som ser mer enn mange andre.. Har endel besøk i senga mi, vet ikke av hva for jeg ser den ikke. Men kjennes ut som noe med flere ben (katt?) og rundt 5 kilo tung. Kjenner at den hopper opp i benenden, og går sakte oppover langs bena mine. kjenner at madrasser går ned pga vekten, også stopper den alltid når den når lårene mine. Første gang ble dritredd, og lå musestille skrekkslagen..når jeg merket den ble borte løp jeg halvnaken til min mor som bor like ved, og hun var hos meg til jeg sovnet,,,hehe. Sist gang var forrige uke, sambo var og i senga, men merket ikkeno, enda jeg sa at "nå er den her, kjenner du det?" Ellers har en hatt besøk av en mann 2 ganger, aldri vørt så redd før, vet ikke hvem det er eller hvorfor. Min venn som ser litt, kan og fortelle om en dame som er her for å se til vesla, og passer samtidig litt på meg, hun har ikke jeg merket noe til eller sett selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå