Milletrille Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 A la: Prøver du å fange to kaniner, mister du begge Et problem er til for å løses. Vær mot andre som du ønsker at andre skal være mot deg. De to nederste er jo ikke akkurat kule da, men....
3 blå Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke om det er så kult, men mottoet jeg prøver å leve etter er life`s too short to make trouble out of small things
Elle melle deg fortelle Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Kult eller ikke, men nå om dagen så liker jeg veldig godt; Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen;-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke så kult men lærte av bestemor som nettopp døde av kreft 66 år gammel... "Du skal ikke bry deg med, men OM"!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Det er i motbakke det gaar oppover Ikke saa kult, men ofte nyttig aa ha i bakhodet
Milletrille Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 veldig bra motto, våken drøm! Tenk om alle hadde prøvd å leve etter samme! Kjenner meg igjen i deg Kath, selv om jeg prøver å ikke leve opp til det mottoet Flere?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Denne har jeg funnet på helt av meg selv: Vi seiler vår egen sjø gjennom livet i båter som lekker hihi=)
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Som småbarnsmor prøver jeg å leve etter denne sangteksten (kanskje litt på sidelinja men...) Når en mårragretten unge slår seg vrang og rekker tunge og nekter å ta klær og støvler på Når melkeglasset eltes, og geitostmaten eltes, mellom fingre som er klønete og små.. Så husk at denne dag må du ta vare på Den forsvinner mellom fingra dine nå en dag vil du savne slitet da er det forsent å vite det er du som gjør din dag og tinning grå Når skrikinga og skrålet blir litt mer enn du kan tåle og du kjefter på en glede og en lek Når du har glemt å leve midt i hverdagen og strevet og tålmodigheten din har satt sin strek.. Så husk at denne dag.... Du er kysten som de en gang seiler fra Si meg, hvem er stor og hvem er liten da? Når framtidshavet ligger som et speil Så blås din medvind inn i deres seil Når lørdag blir til søndag Du ber en stille bønn da om at unga ikke våkner klokka fem Men vår herre kan ikke love at du skal kunne sove Når to små kommer inn med mårraklem.. Så husk at denne dag må du ta vare på.... Den synes jeg er utrolig fin =) Og ikke minst kjenner jeg meg igjen!
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Dette har jeg i bakhodet når ting butter... Alt går, og det som ikke går, det går det også!
Mrs. X Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Dette tenker jeg på når livet går meg litt i mot: "When life gives you lemons, make lemon juice:)"
minst Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Dvel ikke ved gårsdagen den hører fortiden til. Bekymre deg ikke for fremtiden da må du gjennomleve den 2 ganger
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg syns "båten blir til mens man ror" er en helt fantastisk misforstått frase ))) (Veien blir til mens man går er vel opphavet)...hihi
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Kult og kult, men min mormor sa alltid: Det er bedre å angre på noe du ha gjort, enn å andre på at du aldri gjorde det.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg slår til med et jungelord: "Det er ikke en hund, det er en ulv!" Eller "av og til går Fantomet rundt i byen som en vanlig mann" disse fungerer veldig bra i overraskende mange situasjoner;)
mamma`n til Jonathan Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Save a horse ride a cowboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå