mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Synes denne var litt morsom... =) http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/28/516471.html
Zyan Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 hehe, men 3 ganger på 11 år, er jo ikke mye da..kan doen være defekt på noen måte?
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Det var akkurat det jeg syntes var litt gøy også. 3 ganger på elve år... Stakkar, da er han litt lettskremt??
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje han kan hente McDonalds-klovnen - han skremmer vekk det meste, sikkert =) LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå