Gå til innhold

Mange som har en "Jonas" i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sterkt navnet Jonas. Det eneste "aberet" er at det er så veldig populært... Så for moro skyld spør jeg her om det er mange som tenker på navnet Jonas til den lille?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Da er vi i samme båt. Vi skal ha gutt, med termin 3. mars, og vurderer Jonas! Har alltid synes at det navnet er fint. Har ingen andre gode alternativer dessverre.

Ha en god kveld!

Skrevet

Her blir det Jonas eller Einar om det er gutt så tenker på d vi å;p

Skrevet

Takk for svar :-)

Vi har heller ingen alternativ og har begge alltid likt navnet godt :)

Skrevet

Venter en gutt 26 februar som skal hete Jonas, rett og slett fordi det er det fineste guttenavnet vi vet om- og ikke fordi det er populært!!

Skrevet

Vi liker det også fordi det er kjempefint og passer godt til vårt etternavn osv, ikke fordi det er poppis.. Men tenker dere mye på i vurderingen at det er øverst på lista for guttenavn i 2006? Faktisk så bryr ikke jeg meg så mye om at det er/var så populært, men det er så mange andre som kommenterer det akkurat som om det er et problem... Og det irriterer meg litt ... ;(

Men til syvende og sist bryr vi oss ikke om hva andre sier, det er jo vi som bestemmer :-)

Skrevet

da kan jeg svare for søstra mi .. :) de har termin på jonas i morgen :)

Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg har en Jonas i magen. Vet ikke kjønn før fødsel da, men. Faren til barnet er ikke enig i navnet, så det blir nok ikke Jonas. Jeg liker det ihvertfall veldig godt og var ikke klar over at det var så populært på forhånd. Kjenner heller ingen som heter det eller som har kalt barna sine det.

Skrevet

Hei

Vi har en Jonas i magen, og en Erik:-)

Syntes navnene er fine, og bekymrer meg ikke om noen av de ligger øverst på lista...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...