Gå til innhold

føler ikke jeg strekker til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 11 dager igjen til termin og føler ikke jeg strekker til lengre.. har en suveren samboer som hjelper til med eldsteman på 2,5, så godt han kan. skal jo absolutt ikke klage på det. men den siste tiden føler jeg det er blitt sånn "avstand" mellom meg og sønnen vår. han er blitt veldig pappagutt, og det sårer meg nå som jeg er stinn av hormoner og har masse dårlig samvittighet ovenfor gutten som alltid har hatt min fulle oppmerksomhet.... er jeg blitt helt rar, eller er det fler som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper sønnen din er bhg. om dagen ! For da er mitt forslag at du bruker dagene fremover til å slappe av! Sov lenge , eller legg deg en time eller to midt på dagen ! Det gjør jeg ... Så gjør jeg det som må gjøres innimellom hvilene !

På ettermiddagen er jeg bare mamma for snuppa på 3 år ! Jeg lager middag til de kommer hjem , og sambo rydder av ! Sitter på sofaen og pussler pusslespill , ser barnetv , koser og tuller ! Legger meg tidlig ;-)

Jeg føler at det er sambo som må lide for at jeg er trøtt og sliten , men det får han tåle ...

Skrevet

Nei du er absolutt ikke helt rar, har det på samme måte! Føler ikke jeg strekker til med sønnen vår, og har konstant dårlig samvittighet. Hjelper jo ikke særlig at man er full av hormoner heller.... Men vi får håpe dette gir seg etter hvert når fødsel er overstått og kroppen roer seg litt. Ønsker deg masse lykke til! :-)

Hilsen en som er i samme båt og føler med deg:-)

Skrevet

tusen takk for det anonym;) jeg veit jo at ikke han lider noen nød, for han får masse oppmerksomhet av pappa`n... men det er nå sånn jeg tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...