nettie med 4 små Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Par som venter andre sett med firlinger...
☆Monkey Business☆ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 det skulle jeg gjerne, men nå har det regnet og blåst på parabolen, så vi har ikke signal.....grrrrr.....
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 venter de 4 til? hæ? ikke nok med 5?
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 de klarer jo ikke å ta seg av de 5 alene ?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Tøffe folk det der hehe... har til tider fulle hender med kun 1 baby :=)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 joda, de skal prøve seg på flere barn.. og jaggu ble det trillinger
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 2 sett med 4 linger.. er det mulig? =) huff..nydelige barn,men litt av en jobb og skal ta seg av alle.. snille besteforeldre som stiller opp=)
Tomaten Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 De har jo 5 allerede... Syns det er egoistisk å sette enda fler barn til verden.... kan umulig klare å ta seg av de alle sammen på egenhånd.... stakkars barna....
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Åssen kunne ønske seg flere barn når man har 5 barn under 3 år? Det skjønner ikke jeg! Da hadde det uansett ikke gjort noe å måtte vente noen år altså!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Herlighet... så man begynne å kritisere og si stakkars barna ...... de lider jo ingen nød.
SuperGlad Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 la dem få de barna di vil! ikke noe VI skal si noe på..... eneste jeg vil si er glad det ikke er meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå