Gå til innhold

Og da var gullet endelig heme!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå smeller det i raketter her i Bergen, og begrepet folkefest har fått en ny betydning :D Til og med småen i magen sparker og er med på dette her!

Ha en fin kveld alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latter, sang og tårer!! Dette er jo fantastisk!!! ikke tapt en eneste hjemmekamp denne sesongen, det er GULL GULL GULL!!!!

Dette er en jubelkveld man ikke vil glemme!!!

 

Gratulerer Brann og gratulerer til Bergen!!!!

 

Skrevet

Trillet noen tårer her da de mottok gullet... Hormoner??? absolutt ja. Men var så rørende å se de der de sto.

Skrevet

Ja det er bare å gratulere alle bergensere i dag-fantastisk!!!

 

Hilsen Vikingpatriot:-))

Skrevet

har så innmari lyst te å vere på festplassen akkurat no!!

men må pent holde meg heime, samboer mente det ville bli litt vel hysterisk med berre 5 dager te termin ;o)

Skrevet

Vi e Brann, Bergens Stolhet- SK Brann- Bergens Stolthet

 

Byen e Bergen og lage e BRANN!!!

 

RØD MAKT - HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

endelig er gullet der det hører heme!! skulle virkelig vært i byen nå. en av spillerene er min eks faktisk, synes det blir litt rart å stå i folkemengde å hylle han, men det hadde vært utrolig fortjent, han er fantastisk flink, resten av laget også.. Heia Brann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...