Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Nå smeller det i raketter her i Bergen, og begrepet folkefest har fått en ny betydning Til og med småen i magen sparker og er med på dette her! Ha en fin kveld alle sammen!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Latter, sang og tårer!! Dette er jo fantastisk!!! ikke tapt en eneste hjemmekamp denne sesongen, det er GULL GULL GULL!!!! Dette er en jubelkveld man ikke vil glemme!!! Gratulerer Brann og gratulerer til Bergen!!!!
prinsessemor123 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Trillet noen tårer her da de mottok gullet... Hormoner??? absolutt ja. Men var så rørende å se de der de sto.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det er bare å gratulere alle bergensere i dag-fantastisk!!! Hilsen Vikingpatriot:-))
Bajs! Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 har så innmari lyst te å vere på festplassen akkurat no!! men må pent holde meg heime, samboer mente det ville bli litt vel hysterisk med berre 5 dager te termin ;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Vi e Brann, Bergens Stolhet- SK Brann- Bergens Stolthet Byen e Bergen og lage e BRANN!!! RØD MAKT - HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!
Micha.. Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 endelig er gullet der det hører heme!! skulle virkelig vært i byen nå. en av spillerene er min eks faktisk, synes det blir litt rart å stå i folkemengde å hylle han, men det hadde vært utrolig fortjent, han er fantastisk flink, resten av laget også.. Heia Brann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå