Gå til innhold

hjelp tror jeg er gravid igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff. dette hadde jeg ikke tenkt slik. jeg har ei datter på 3 år og ei lita på 3 mnd. etter fødsel har slurvet med prevensjon, fikk resept på minipilller men har bare ikke fått begynt på de, og har følt meg så trygg på at jeg ikke er fruktbar nå siden jeg ikke fikk menstruasjonen tilbake før 1,5 år med nr 1.

nå er jeg blitt gravid likevel!! testen er positiv og jeg er heeelt på tuppa.

det har vært sååå mye stress med sjalusi og hva skjer da med eldstejenta om det kommer ENDA en baby?

kan en test være positiv etter forrige graviditet enda? (tror liksom ikke det nei, men kan vel håpe?!)

er det vanlig å komme i syklus igjen fortere når en er flergangsfødende? erfaringer?

bør jeg tenke på de to jeg har? ødlegger jeg de totalt ved å ta i mot et tredje barn på så kort tid? jeg kommer jo nesten ikke til å få fokusert på nr 2 og nr 1 er sååååå sårbar og lei av baby og har slitt så mye med sjalusi. kan noen bare si ettellerannet jeg er sååå på tuppa. takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. Det var jammen ganske kjapt etter nr. 2 ja.. Vet ikke om jeg skal si gratulerer, men jo må jo det da. Jeg tror det kommer til å gå superbra uansett hva som skjer. 3-åringen er blitt 4 når nr. 3 evt. kommer, og da har jeg inntrykk av at de er mye mer interessert i søsken og ikke så sjalu lenger? Krysser fingre for deg jeg da.. (er litt misunnelig, skulle gjerne vært gravid igjen jeg, men min er snart 1 år da..)

Lykke lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...