mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Mine forkjølelser starter alltid på telefon med mamma: Jeg: "Hei mamma, det er meg!" Mamma: "Hei, er du blitt forkjølet??" Jeg: "Neeei, det er jeg da ikke. Hvorfor spørr du?" Mamma: "Du høres sånn ut." I løpet av en dag eller to er jeg snørrende forkjølet. I dag tidlig på telefon, da hun sa, "Er du blitt forkjølet?" sa jeg: "Det må du ikke si, for da blir jeg det!" Nå kjenner jeg halsen verker... Vedder en hundrelapp på at jeg snørra renner i mårra tidlig. Litt pussig, men det er vel stemmen min som forandrer seg, selv om jeg ikke har merket det selv enda. Det er bare mamma som kommenterer dette =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ingen kjenner deg bedre enn mamman din vet du:)
Manhattan skyline Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Synes det var litt søtt, jeg :-) Ikke at du er forkjølt, altså.
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, det er tydelig det. Hun kjenner meg visst bedre enn jeg kjenner meg selv... Pussige greier iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå