Gå til innhold

Noen som jobber i wideroe her?? Eller som har peiling?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal ut og fly til lørdag, og siden wideroe nå setter alle sine fly på bakken (de som det er noe feil med), så er jo utsiktene mine for at jeg får flydd, relativt dårlig!

Jeg skal reise til tr.heim, fra Sandefjord. Flyet går 10.45, og jeg MÅ være fremme på flyplassen i tr.heim senest kl 13. ALtså, jeg rekker ikke at "man må møte opp til vanlig tid, og se hva som skjer på flyplassen":..

Så da er spørsmålet. Er flyene i rute til helga, eller betaler wideroe meg pengene tilbake, slik at jeg kan komme meg til tr.heim på annen måte? Alternativet er jo og kjøre dit, selv om jeg ikke kan si jeg har lyst til det alene :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ei uke til, så tingene kan jo roe seg litt, og løsninger kan fnnes.

Å satse på at man MÅ være et sted innen da og da, og ta fly - det ville ikke jeg gjort. Uvær osv kan jo stoppe deg:)

Utover det er et lurt å følge med på wideroe.no, og sjekke opp tilstandene utover i uka:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, det er nå sant. Men jeg satser jo på at det er såpass i rute at jeg rekker det jeg skal.

Fant ut nå at de betaler tilbake biletten dersom flyet er kansellert, og alternativ rute ikke er mulig for passasjerene. Som det jo er med meg...

Off, ikke lett detta her.. får bare følge med ja :)

Skrevet

Typen jobber i sas/ widreø å han sa tidligere i dag at widerø kun har 4 slik fly, så da skal det vel litt til for at akkutet ditt fly vil bli berørt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo her sier at det er de 4 flya som går fra torp?? Stemmer det?

Skrevet

Det vet jeg ikke, han sa bare at det ikke gikk noen sånne fly her nord, og at de mest sannsynlig kom til å "ta" noen av rutene her opp for å sette dem inn på flystrekninger sør på.

Han er på jobb nå, så kanskje han får litt mere info i dag,men har er ikke hjemme før kl 00.30. Skal sende deg en pm om jeg får vite noen nytt

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, det hadde vært snilt!!! :) :)

Jeg er så stressa for det her nå, for vi har ordna barnevakt og styr og stell, og dersomattevissomatte, så må jeg kjøre på lørdagsmorningen, og da må de komme tidligere osv osv.. håper for all del at flyet IKKE er innstilt, og at jeg kan ta det som normalt! Har ikke lyst og kjøre 7 timer alene ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...