thebasile 82 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe dette, siden man kan legge ned ryggen når sete ikke er spent fast. Greit hvis ungen har sovnet tenker jeg, og ikke vil vekke h*n med en gang. Noen med erfaring? :-)
MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Eg har det sete helt fine den. greit at det gikk ann å legge det ner. Ska selge den nå. du bor vel isje tilfeldigvis i nærheten stvg omr?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kjøpte det til Lucas, men angrer litt.... Det er veldig tungt å bære på, og det blir fort trangt selv om det skal vare til ca 1 1/2 år. (særlig med litt tykke klær på vinteren..) Så vi måtte bytte da han var 9 mnd. Skal kjøpe et med base til nestemann nå, er mye lettere å ta inn og ut av bilen. Men BeSafe er nok et sikkert sete, kjøpte det pga det ble best i test;)
Knøttefrøken Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg hadde ikke kjøpt dette setet.. det er VEldig tungt..... selv om det er en fordel at du kan legge ned ryggen, så hadde jeg heller brykt pengene på et annet sete..
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vi kjøpte dette setet og har vært kjempefornøyde! Det er tungt som de andre sier, men det har vært stort nok for oss til hun ble 13 mnd, da bytta vi... deilig at det er så stødig og høyt i ryggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå