Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 har jo noen bivirkninger på disse pillene, noe som ikke kom som et sjokk, men humørsvingninger a gitt!!! shit..!! så sykt lett irritert, og bare gråter til typen hele tiden! han er jo så støttende, men jeg tenker på noe negativt fra fortid(ifjord) HELE tiden,uten at jeg vil!! klarer ikke kontrollere tankene mine vekk fra det... huff.. på tide å slutte å gråte nå..måtte bare få det ut.. synd man har humørsvingninger, og ALLIKEVEL ikke gravid hehehe.. er jo som en bombe så.. takk for at dere gadd å lese dette da snart må jeg "hoppe" på typen EL kommer vel snart
-S- Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har heldigvis ikke merket noen bivirkninger etter min pergo-kur, men føler med deg/dere som har gjort det.. Du får prøve å tenke på at det faktisk er for en god sak da;) Godt at du har en støttende type iallefall Lykke til! Skal også hoppe på gubben snart;)
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 vi får holde kontakten, og se om pergoen virker som den skal hehe... ja han er veldig støttende! selv om mange av problemene,tankene er rundt han,er jeg ærlig, og prater ut om alt... gråter litt... smiler litt..gråter litt mer osv... hehe... rart det der...! vær GLAD du ikke har merket noe.. Jeg er iallfall glad jeg ikke har fått oppkast og diverse... hvor lenge har du gått på pergo nå a? ser det klaffer fort for mange...!! oss også da!!! hehe *tar støvsugeren og suger til meg alt spirestøv jeg kan finne OVERALT!!!*
-S- Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har hatt min første kur nettopp. Var ferdig med siste pille 15.oktober.. Så nå har vi bare masse sex og håper det skal gi resultater;) Ja, synes det er så koslig å være her inne å se hvordan det går med andre i samme situasjon:) Fint å få dele tanker med de som VIRKELIG forstår hva man snakker om! Lykke til! Klem.
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Okay, så du ligger litt foran meg du da! jeg hadde første dag i mens,den 20.så begynte på pilla den 25.. har masse sex jeg også selv om jeg kanskje er litt "tidlig"ute, hehe.. begynte fredag men det er gøy også så! må nesten tenke litt slik, for at typen ikke skal føle det som BARE pga EL osv, så har vi det litt oftere, og denne mnd her tar jeg ikke el test, neste mnd ja, men ikke denne lykke til!!! Kleeem
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Hei!! Vi er nesten like langt, jeg har 2 tabletter igjen av min aller første pergo kur. Er spennende dette. Selv har jeg ikke hatt de store bivirkningene. Noen timer etter første tablett følte jeg meg småkvalm, men det gikk heldigvis over etter noen timer. Håper at jeg slipper å få mer enn det ) Det er bra du har en forståelsesfull type, håper det går bedre etter hvert. Og får håpe på klaff på første pergo kur, så har det i alle fall vært for en godt resultat!!
Miss Dynamite Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 heisann! oi spennende for dere også da! ja VELDIG deilig at han er forståelsesfull,selv om de problemene HAR noe m han å gjøre, så prøver han å få meg til å komme over da.. håper også det klaffer nå på første!! siste (idag mandag) wow..hehe.. vi har sex hver dag vi da hehe... lykke til altså!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå