Gå til innhold

kasr og nore!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Så koselig å se navnene deres her også! Er spent på en liten oppdatering fra deres front! Hvordan har dere det? Nore er han blitt en stor gutt? Spent så spent. Matteo gleder seg til å se ham igjen han også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Har det supert her nede! Dette er nok det lureste vi har gjort...nest etter å ha produsert en liten :) Koser oss hver dag, det er så fint å få så mye tid sammen. Har hatt en del besøk og da farter vi mye rundt men ellers prøver vi å ikke ha planer men ta hver dag som den kommer. Noen dager er vi bare hjemme og slapper av og noen dager er vi turister. Har tatt oss noen turer med bil også, og overnattet litt bortefra. Hadde blant annet en kjempetur til Aix-en-Provence forrige uke. Men Antibes er et kjempebra sted å være, akkurat passe stor by å være i, fine strender og kort avstand med tog til de større byene. Nore koser seg også og er en blid og god gutt. Begynner å bli god og rund og er nok oppe i 9 kg...jaja, bedre med en unge som er glad i mat enn en som må truges til å spise :)

I går kom Mathea og mammaen på besøk og ungene leker ganske bra sammen på leketeppet. Mathea er betydelig mer vilter og snakkesalig enn vår litt bedagelige og til tider stille Nore. Han har nok godt av å leke litt med babyer, morsomt å se på! Akkurat nå ligger han på sofaen og suger faktisk på en smokk, for første gang i sitt liv! Dyppet den i most frukt...

Nå er det tre uker igjen av oppholdet vårt, vi skal nok fortsette å kose oss her nede! Pappaen gruer seg litt til å komme hjem til jobbhverdagen og jeg lurer på hvordan det blir å være hjemme alene med Nore nå...men vi har bestilt skiføre til vi kommer hjem og det er en god trøst :) Ha en fortsatt fin høst der hjemme

Skrevet

Vi blir gjerne med på skitur! Så kan vi avtale nærmere.

Vi dro en tur til fjells for å få litt skifølelse og snø, men den store snøen uteble. Det var noen snøfnugg som dalte ned og littebitt som lå på bakken. Men den kunne man ikke lage en halvgod snøball av, så det var kjedelig.

Håper egentlig ikke på snø om 3 uker, men det er jo så koselig når det nærmer seg jul at det er snø, så la gå!

Hilse masse til Mathea og mammaen. Om du skulle bli ensom når du har kommet hjem, så får dere bare ta turen opp til oss. Vi kan skravle, mens guttene får leke litt. Min lille Matteo kan helt sikkert lære Nore noen rampestreker. Han kan lage lyd nok for 2 og åle rundt stua som en virvelvind...

Skrevet

heisann

Ja, skitur vil jeg gjerne ut på! Vi har faktisk snø her nede nå men bare høyt oppe i fjellene. Ser opp dit fra stranda.....:) Sommeren har kommet tilbake hit de siste dagene med temp på over 20 grader i skyggen så bikinien har igjen fått luftet seg og vi har vært på knallfin båttur i dag. Forrige uke hadde vi besøk av Mathea og mammaen, det var koselig! Har lagt ut noen bilder på facebooken av Mathea og Nore. De studerte hverandre godt og syntes nok det var gøy med lekekamerat.

Ellers er vi travelt opptatt med å nyte de to siste ukene....au revoir!

Skrevet

Glemte å si at jeg har meldt meg på Birkebeinerrittet.....flere? Har tenkt å vinne....haha !! Tror det er dette som må til å tvinge meg selv til å komme i form igjen, men ikke før jeg kommer tilbake til Norge og SATS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...