Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 har jo noen bivirkninger på disse pillene, noe som ikke kom som et sjokk, men humørsvingninger a gitt!!! shit..!! så sykt lett irritert, og bare gråter til typen hele tiden! han er jo så støttende, men jeg tenker på noe negativt fra fortid(ifjord) HELE tiden,uten at jeg vil!! klarer ikke kontrollere tankene mine vekk fra det... huff.. på tide å slutte å gråte nå..måtte bare få det ut.. synd man har humørsvingninger, og ALLIKEVEL ikke gravid hehehe.. er jo som en bombe så.. takk for at dere gadd å lese dette da snart må jeg "hoppe" på typen EL kommer vel snart
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Lykke til med å være "kaniner" i noen dager.... =) Skjønner deg veldig godt, har vært gjennom 6 runder med pergotime, puh! Massa biverkninger, mye mye mye svetting og helt klart et humør som en sprettball!
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 ja den svettingen merker jeg!! hehe, har vært kaniner siden fredag jeg :S like greit å være "sikker" er det ikke det da? hehe.. 6 runder, det var jo en del..Synd det ikke har klaffet enda da man leser jo så mange her inne som har hatt SKIKKELI bra med pergo, og at det gikk med en gang... HMm
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 oi jeg tror jeg kanskje misforsto deg litt jeg ! beklager.. Er det slik at pergo virket på deg, og du nå venter tvillinger?!? hvis det er det, beklager jeg:Dhehe
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hi, hi ingen fare! Jo da, trengte 3 kurer med pergo for å få min første datter, og nå har vi vært igjennom 3 kurer til og venter tvillinger =) Hadde det ikke virket denne gangen så ville vi fått prøverørsbarn - det får være måte på hvor mye kanin vi skal leke (men det blir gjerne mye når man vel er igang ja... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå