Ronja80.mor til 2 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har første dag som barnehageassisten i morra. Hvilke klær burde jeg ha med?
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Behagelige og bevegelige klær. Og utetøy som er regn, vind og vanntett.
Himmel og hav Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Regntøy gummistøvler varmt utetøy (noen barnehager har dersser til personalet) innesko ekstra genser og bukse i tilfelle noen tømmer melk over deg eller verre ting ;.)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Regntøy, støvler, varme sokker, lue.. Ha med skift, i tilfelle du blir våt ute eller sølt på inne. Ellers behagelige og funksjonelle klær. Ikke nødvendigvis joggebukse..
LegallyBlond Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Skal du ha eget skap? Jeg hadde med ett sett med ekstra tøy som alltid lå i barnehagen. Ellers gikk jeg i vanlige klær, men hadde godt med ull på kalde dager (ullundertøy og tykk genser). Innesko er greit å ha, og om ikke barnehagen har ekstra med regntøy og dress til de ansatte så er det godt å ha med. De fleste barnehager har iallefall dresser, men om de ikke har så selger europris billige termodresser. Kjøpte meg et par med cherroxer og jeg =) I str. 40, så de var skikkelig stygge (sorte fra skoringen) men de var herlige å ha på i våt vestlandsvinter! Uansett trenger du gode sko som er gode å ha på lenge og som er varme nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå