Gå til innhold

Ville du kjøpt brukt bilstol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men jeg har arvet av ei venninne, som kunne forsikre meg om at den ikke en gang var falt i gulvet, hehe.

Skrevet

Kun av noen jeg kjente som jeg visste ikke hadde vært i kollisjon og behandlet setet bra :o)

Skrevet

Nei absolutt ikke.

Skrevet

Jeg har kjøpt brukt bilstol. Den første på finn.no og den andre kjøpte jeg av ei venninne.

Byttet fordi hun var vokst utav den første.

Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort..

Skrevet

vi har kjøpt nytt, men er på utkikk etter et brukt nå. Venter på svar fra de. vil at det skal være kun en eier.

Skal ha et i bilen til sambo. kjører til barnehagen 3 dager pr uke. Jeg tror de fleste er ærlige. Har det vært i kollisjon tror jeg de havner på søpla.

Skrevet

Ja, av noen jeg kjente, men neppe ellers.

Skrevet

vil tro de som selger bilstolene er såpass oppegående at de ikke selger et setet som har vært i kollisjon,støt o.l.. ingen som vil ha et liv på samvittigheten.

så lege setet ser pent brukt og er 1-2 år gammelt,så kunne jeg godt ha kjøpt brukt.

Skrevet

aldri..er det noe jeg ikke tar sjanser med så er det sikkerhet i bil

Skrevet

Nei, bilstol er en av de få tingene jeg ikke kunne ha kjøpt brukt. :)

Skrevet

som de ellers her så ville jeg kun kjøpt via venner eller bekjente. Jeg fikk nettopp ett splitternytt ett av bestevenninna mi fordi det andre var for lite. og det var ikke pakket ut av plastikken engang.. verdt over 3000 kr

Skrevet

Folk er sikkert ærlig nok til å ikke selge et sete som har vært med i skikkelig kollisjon.

Men jeg tviler på at alle er klar over faren ved harde oppbremsinger og små ulykker. Det er garantert flere seter der ute som har vært med på det.

Så derfor kommer jeg aldri til å kjøpe brukt sete selv om den som selger det påstår det aldri har vært med i en ulykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...