Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Ga snuppa en isted, men nå, 2minutter etter sitter ho å bæsjer..... Må jeg da gi en ny eller har den allerede absorbert?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Alt fra 30-40 minutter hvis der er paracet iallefall.
Love my kidz Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe må le jeg.. så typisk :-D De er så herlige disse små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå